YIHA - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu YIHA - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu

YIHA

Door: Ditte

Blijf op de hoogte en volg Ditte

07 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nou heb vandaag al mijn eerste overwinning geplaatst superwoman jump. Zie de foto's en het filmpje maar. Scheet in mijn broek omdat ik zelf van het plankje af moest springen zo de diepte in. En helemaal niet eng juist heel gaaf echt toppie. Dit was al een voorproefje van mijn jump uit het vliegtuig dus dat gaat helemaal goedkomen. Go zegt wel dat het heel anders is maar iemand die bang is van hoogtes en zelf zo de afgrond moet inspringen is al een hele overwinning dus die jump wordt een makkie hoop ik. We zijn nu in Picton gaan strakkies effe boodschappen doen. Mijn dag voor corvee dus gaat goed komen vanaaf effe de kroeg induiken en morgen vers gebakken brood eten met zelfgemaakt jam. En dan de 3 uur durende boottrip tegemoet. Nou mensen de groetjes.

xxx

  • 08 December 2007 - 05:57

    Skydive:

    Er zijn maar 2 organisaties, zover ik weet v toen, die films maken v je jump. Diegene die v deze 2 t meest populaire is, is TTS, Taupo Tandem Skydive.

    www.taupotandemskydiving.com

    Je wordt opgehaalt maar je kan er ook zelf heen rijden.

    Geef aan aan je instructor dat je hoogtevrees hebt en hij/zij zal er wel rekening mee houden. Aangezien t allemaal adrenaline junkies zijn, kan je nmlk verwachten dat ze hier graag gebruik v maken en dit dmv ff lekker rondjes draaien en beetje stunten. Ik denk niet dat je hier op zit te wachten dus maybe wil je ze v te voren ffies waarschuwen ;)

    Doe maar een luier om ook, ... you'll probably need it ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

New Zealand

Recente Reisverslagen:

12 December 2007

Again

11 December 2007

The Fat Camel

10 December 2007

Stinkstad

09 December 2007

Damn Devil Stairs

07 December 2007

YIHA
Ditte

New Zealand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 13052

Voorgaande reizen:

22 November 2007 - 24 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: