Stinkstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu Stinkstad - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu

Stinkstad

Door: Ditte

Blijf op de hoogte en volg Ditte

10 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hey Allemaal,

Nou het jumpen is niet doorgegaan omdat het regent en onwijs bewolkt is. Morgen zal het weer niet anders zijn maar ik heb me op de lijst gezet voor 1 uur. Dus duimen dat het prachtig weer is. Al denk ik het niet want de weersvoorspelling zijn hetzelfde als vandaag zo niet erger. We hebben de hele vakantie prachtig weer gehad en niet te vergeten dat het hier al 2 maanden niet geregend heeft dus voor de kiwi is het een zeer welkom de regen. Het brandgevaar was hier erg hoog dus hun zijn ontzettend blij met de regen. Ik niet das duidelijk want wil heel graag die jump doen. Als het niet lukt gaan we gewoon een keer terug om het alsnog af te maken. We zitten nu in Rotaroara een dorp met heel veel geisers. Zeer indrukwekkend om te zien maar stinkt wel. Heb zelfs al met migraine op bed gelegen dus ademen door de mond. Komt goed. Verder niet veel gedaan kom net uit mijn bedje en voel me stukken beter nu. Go is ergens fun beleven en ik ga zo ook is ff kijken wat ik kan gaan doen. Nou lieve mensen duimen dat het mooi weer is morgen, we gaan morgen zowieso naar Auckland. Ik heb mijn ticket al dus ja mensen kom zeker terug al is het met pijn in mijn hart want tis veel te kort 2,5 weken hier. Dus nog maar een keertje terugkomen das zeker.

xxxx

  • 10 December 2007 - 07:08

    Jan:

    Gelukkig (dat je terug komt) en sparen maar voor de volgende keer.xxx

  • 10 December 2007 - 11:30

    :):

    wederom grappig te zien dat we dezelfde paden hebben bewandeld. Rotorua, (hoe julie 2 meiden t spellen, kan ik niet uitspreken hoor haha xx) ben ik zelf uitgevlucht, werd er helemaal panisch van, .. wat een Luft is dat zeg. Ook leuk te zien dat je bij Craters of the Moon bent geweest en niet bij Secrets of the Moon zoals ik las bij Go :) en zeker geweldig om te zien was Waiotapu Thermal park. Daar moet je zeker veel herkend hebben v mijn fotos an all!

    Ik las dat Go gaat 'Zorben', met plastic bal de heuvel af, ... ehm, mij niet gezien, jij wel?

    Ik heb trouwens radar images gezien v t weer de dag v jullie skydive,... ongelooflijk wat een pech want exact en only boven Taupo en omgeving was 1 wolkenmassa. De rest v Noorder eiland was geheel clean! :)

    Well, ... nog genoeg tijd om volop te genieten, blijf lekker aan de wijn en ga ook lekker alleen op pad dadelijk door Auckland...the docks is eg heerlijk om te wandelen, mega gezellie terasjes, mooie omgeving and chill. Mocht je tijd hebben, kan je ook de ferry pakken naar Waiheke island. Is 30 minuten en ben je geheel uit de grote stad.

    Keep enjoying,x


  • 10 December 2007 - 18:58

    Ditte:

    Zorben, Nee Go wil dat ik meega maar daar word ik geheel misselijk van dus nee ze gaat maar alleen. heb geen zin om beroerd te worden voor de rest van de dag. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

New Zealand

Recente Reisverslagen:

12 December 2007

Again

11 December 2007

The Fat Camel

10 December 2007

Stinkstad

09 December 2007

Damn Devil Stairs

07 December 2007

YIHA
Ditte

New Zealand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 13049

Voorgaande reizen:

22 November 2007 - 24 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: