Damn Devil Stairs - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu Damn Devil Stairs - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van Ditte Steur - WaarBenJij.nu

Damn Devil Stairs

Door: Ditte

Blijf op de hoogte en volg Ditte

09 December 2007 | Nieuw Zeeland, National Park

Hey hallo,

Nou gisteren aangekomen in National Park om de vulkaan te bewandelen. Een wandeling van ruwweg 7 - 9 uur lopen. Met Devil Stairs. Oke vanochtend vroeg opgestaan want de bus ging weg om 7:15 uur. Aangekomen werden we al door de chauffeur gewaarschuwd dat het ruw zou worden. Je kon nog terug. Nee wij bikkels van dames gaan ervoor. Nou we waren nog geen half uur onderweg en het weer werd steeds slechter en slecher we waren al helemaal doorweekt. Hadden een regenjas maar die werkte niet en broek was tot op de onderbroek nat. Maar dat hield ons niet tegen om verder te gaan. Oke toen aangekomen op de Devil stairs. Men wat een klim. Pfff morgen weer spierpijn. Toen we bijna boven waren kwamen er echte bergbeklimmers naar beneden en zeiden dat het weer alleen maar slechter werd en onwijs waaide en dat het niet echt verantwoord was om verder te gaan. Dus Go en ik keken elkaar aan doorweekt en wel. Wat doen we. Toen hebben we besloten om terug te gaan want het was echt KUT weer. Wij waren niet de enige overigens. Uiteindelijk hebben we toch nog 3 uur gelopen terug was maar een uurtje. Onze bus was net weg maar werd teruggeroepen en na 10 min zaten we in de warme bus. Bij het hostel snel gedouched en de hot tub in gedoken. Alleen geen bubbels hahahahah. Na 10 min was ik wel weer warm en ben lekker heel heet gaan douchen. Overigens hebben we in dit hostel last van BEDBUGS irri beesten. heb de halve nacht wakker gelegen van de jeuk. Nou mensen ik heb voor morgen mijn Jump gereserveerd van 12.000 feet. Yeah. en we gaan ervoor. Moet nog effe kijken of ik de video doe want is erg prijzig maar wel een ervaring rijker das 1 ding wat zeker is. Mochten jullie niets meer horen na morgen ben ik te pletter gevallen hahahahahahah. Luitjes de groeten

xxxx

  • 09 December 2007 - 18:26

    Ditte:

    Vandaag is het zelfs afgelast door het slechte weer.
    Hopen dat het weer in Taupo beter is dat ik wel kan jumpen dat is een must wat ik wil doen dus duimen voor mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, National Park

Mijn eerste reis

New Zealand

Recente Reisverslagen:

12 December 2007

Again

11 December 2007

The Fat Camel

10 December 2007

Stinkstad

09 December 2007

Damn Devil Stairs

07 December 2007

YIHA
Ditte

New Zealand

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

22 November 2007 - 24 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: